úterý 30. prosince 2014

Vánoce 2014

Vánoce byly úžasné, v podstatě jako každý rok. Škoda jen, že nebylo lepší počasí. No vlastně bylo, krásně nám svítilo sluníčko, ale sníh by byl lepší. Každopádně jsme si u nás doma všichni Vánoce maximálně užili. Dopoledne bylo takové to nic nedělání, jen mamka dělala jídlo, odpoledne jsme se sestrou zajely ke známým jim poblahopřát šťastné a veselé, no a pak už se začalo chystat a všechno taak rychle uteklo, no jako vždycky.


No a asi kolem půl 6 k nám dorazil Ježich a naježil nám spoustu krásných dárečků. 

Tuhle úžasnou sadu zázračných kelímků (třešeň. kokos, vanilka a karamel)

Dále jsem od sestřičky dostala tyto krásné laky na nehty, essence mám moc ráda.

Mega velká radost z parfému! Byl to boj, protože u nás se tento parfém vůbec neprodává (vrr) a tak jsem myslela že mi ho kamarádka přiveze z Holandska, jenže mi asi 10 dnů před Vánoci psala že byla svad ve všech parfumériích a "You and I" všude vyprodané! Fuck. Ale přišlo štěstí a v ten den se parfém dostal do "úžasné" ČR a já si ho mohla objednat - jupí! 

Dále jsem ještě dostala župan, čepici, The Sims 4, oblečení, náušnice,... a na závěr byla tahle krásná slečna Sony Xperia Z1. Chtěla jsem si koupit nový mobil po Vánocích protože jsem si v létě rozbila S3 ale nakonec to byl ještě Vánoční dárek. Jsem s ní maximálně spokojená!


Dárečků bylo opravdu hodně, nechtělo se mi to vše fotit. Měla jsem s nich opravdu velikou radost! Je fajn že alespoň teď nasněžilo, sice moc sníh nemám ráda ale teď mě to těší.
Tak snad jste si i vy Vánoce užili na maximum a do nového roku všechno nejlepší! 

Žádné komentáře:

Okomentovat