neděle 11. ledna 2015

Zase do Brna a jídlo

Hezké odpoledne!

Jak se máte? Taky u vás byla tak hezky teplo? U nás 13 stupňů ale bohužel děsný vítr! Ve středu jsem se opět vrátila do Brna kde nebyl žádný sníh, ale naštěstí na večer trošku přifoukalo (a to u nás bylo tak 50 cm). Takže to na Svoboďáku vypadalo hned líp. Večer jsme zašli na sushi no a pak jsem se pustila do TSP kde jsem se hezky nervovala. Neřešit.

Náš kocour se docela naučil chodit každý večer domu - mrška jedna. A tak si vždycky lebedí na pohovce a je mu dobře (ještě aby si stěžoval).

Chtěla jsem si po těch svátcích dát nějaké zdravější jídlo takže jsem se pustila do Vánočního ananasu, a skoro každý den baštím zeleninový salát s tuňákem - ona je to taková mňamka! Ještě jsem si z mix.it objednala dvě sady jak mamka tvrdí "zrní", heh, jedno jsou vločky z malinami a brusinkami, a to druhé cornflakes s borůvkami a ještě tam je něco co si nepamatuji co je.

No ale aby jste si nemysleli že jsem se dala úplně na tuhle šílenou dráhu, hned co jsem v pátek přijela domů tak jsem si vychutnala maminčin borůvkový koláč.


Žádné komentáře:

Okomentovat