neděle 1. března 2015

Sobotní shopping

Včera odpoledne jsem docela neměla co dělat, a už delší dobu jsem plánovala si zajít někam na nákupy. No a tak jsem to včera konečně uskutečnila. Nejednalo se o žádné velké nakupování, jen pár věcí.

Úplně největší radost mám z té košile, je opravdu trhlá ale takovou jsem chtěla. Něco podobného jsem viděla u Saint Laurent ale ehm, 600 dolarů na košili opravdu nemám, tak jsem fakt ráda že se mi podařilo sehnat tuhle skvělou napodobeninu.


No a dále jsem si ještě koupila tyhle dva trička, jsou docela jednoduchá ale u toho druhého jsem si říkala že si ho určitě musím vzít až pojedu v březnu za kamarádkou do Holandska a budu ho pořád nosit.


2 komentáře:

  1. Ta košile vypadá zajímavě, ale já bych asi neměla tu odvahu ji nosit:)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi to tričko s nápisem "Bad choices..", miluju trička s nápisem, moje sestra má tričko s nápisem "Last clean t-shirt" tak si ho občas od ní půjčím. :-D :-)

    OdpovědětVymazat