čtvrtek 23. května 2019

Budoucí agronom...?

Píšu vám ve čtvrtek večer z postele. Dokopala jsem se k tomu, aby tento blog opravdu obnovila a opět v něm pokračovala. Hodně věcí se změnilo, hlavně práce. Pracuji pořád pro stejnou firmu ale na jiným místě. Po dvou dlouhých náročných měsících se v práci konečně vše uklidnilo, dělám si svou práci, s lidma který jsem sice znala celej život ale nedělali jsme spolu jsem se sžila a je to paráda. 


V březnu když jsem se zaučovala, dostala jsem se pod ruce jednomu našemu agronomovi. Po nějaký společný strávený době mi tento člověk nějak otevřel oči. Narovinu mi řekl, proč jsi nedodělám školu a můžu tak konečně dělat to, co hledám celej život, konečně jsem to našla a zbožňuju to. A hele, najednou jsem poslala přihlášky na vysokou, do Brna a do Prahy, a v červenci jedu na zápis. Dobrý ne? Vybrala jsem si nakonec Prahu, a to konkrétně Českou zemědělskou univerzitu, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů, obor Rostlinná produkce - jupí. Nevěřili by jste jak moc se těším, a to opravdu hodně. Taky proto, že se v tomto oboru pohybuji už skoro dva roky.
Jednoduše, děkuji.

Klid a mír na zemi. 

Žádné komentáře:

Okomentovat